Heboh 1 Malaysia- Isu Lilin


Aku kata: Isu lilin ni nampaknya dah makin besar pulak padahal tak la besar sangat pun.. Keratan akhbar ni (maaf la, buruk sikit..) menunjukkan ada ruangan khas pulak di Utusan Malaysia 24 Julai 2009.. ruangan yang khususnya untuk menghentam TG Nik Aziz kerana dikatakan bersetuju dengan tindakan YB Nizar.. Aku sebagai seorang islam memang sedih la bila TG Nik Aziz teruk dihentam... Alahai~ sabo je la.. Semoga Allah memberikan tahap kesabaran yang tinggi kepada TG Nik Aziz..

2 comments:

iQbaL July 27, 2009 at 3:58 PM  

Salam..
betul2..aku pun baca paper tu kat umah atok aku..
rasa sedih juga..sampai boleh buat ruangan khas..isk2..

p/s : Utusan pun dilanda masalah sekarang..wartawan2 mereka memprotes kerana tiada kenaikan gaji..mungkin mereka mahu membuat duit dengan Kiriman SMS itu..hehe

Perantau July 28, 2009 at 1:49 AM  

Salam... memang dasar akhbar kerajaan..
hehe.. btul jgk.. maklumlah semua duit da kena ragut oleh org atasan.. huhu

Followers

Ruang Komen