Final Exam Is Just Around The Corner

Salam to all...

Arhh.. Nearly 3 weeks to go before having a 'war' in the exam hall!!! After a long period of time I don't sit for exam finally here they come!

My exam are scheduled to start on Mac 8th, 2010 and will be end on Mac 21st, 2010.. Then, I'm gonna have a very long rest (2 months).. Haha~

Second semester will be begin in June, perhaps.. Ermm.. Below are the list of the subjects of my course:

- Introduction to Law 1 (MTC012)
- M'sian Politics & Government (MTC016)
- Comp, & Information Processing (CSC134)
- Consolidating Language Skills (BEL120)
- Communication Skills (BEL130)

These are the subjects of my course. Just 5 right? Yeah, just five but to get A is not an easy way unless you are really study hard and smart ^_^

Do I study hard and smart? Yes I am but maybe not smart enough.. Hmmm.. I will tried to increase my effort in my study to get A for all subjects.. Insya Allah..

Anyway, do pray for me k..

Wassalam..

4 comments:

nurhashimah hashim February 23, 2010 at 5:04 AM  

salam..

i hope that your dream to be a dedicated lawyer in the future will become a reality..

starting to gain your knowledge with all info which are relating about the law n so on..
n try to appreciate all the person in your life..

"don't hate any person if u don't wanna yourself hated by them.."

study hard n study smart!!!

good luck!!!! ^_^

N February 23, 2010 at 8:51 AM  

InsyaAllah.. Thanx for your support..

please explain how to appreciate people..

I never hate anybody..

wassalam

Anonymous February 25, 2010 at 12:59 AM  

GOOD LUCK & ALL THE BEST..!!

Bittaufiq wannajah... (^__^)


~~nur petunjuk~~

N February 25, 2010 at 6:36 AM  

Thanx Kak Nur.. ^_^

p/s: terharunya saye... huhu

Followers

Ruang Komen