Kenapa Aku Sayangkan Iuvislam.com

- Kerana iluvislam merupakan laman web interaktif pertama yang bercirikan islamik yang pernah aku masuk..

- Kerana iluvislam merupakan medan dakwah kepada semua lapisan masyarakat tanpa mengira agama, kaum etc..

- Kerana iluvislam warna-warni.. Aku suka benda yang ade colour2..

- Kerana iluvislam menjadi tempat aku luahkan segala pendapat tak bernas aku.. Kalau sebelum ni, jarang sekali orang dengar pendapat aku.. at least di iluvislam, aku dapat berkongsi dan merasai sesuatu yang tak pernah aku rasa sebelum ni..

- Kerana iluvislam macam-macam ada.. Ada medic team, doc cinta, ustaz etc..

- Kerana iluvislam terkandung di dalamnya pelbagai artikel dan forum yang menarik sekaligus dapat menambah pengetahuan aku sama ada dari segi agama mahupun pengetahuan am..

- Kerana iluvislam merapatkan silaturahim antara umat islam dan bukan islam walaupun tak pernah bertemu..

- Kerana semua user termasuk krew2(mod pun sekali la) masing2 ada ilmu yang tersendiri yang boleh dikongsi bersama..

Ni antara komen aku terhadap beberapa orang krew::

Thekatyusha- merupakan mod kegemaran aku.. Ilmu pengetahuan yang ada padanya membuatkan aku merasa kagum..

MujahidEEn_89 - merupakan krew yang berjiwa mujahid semujahid namanya.. hehehe.. Pendokong kepada HT.. Semangat juangnya membuat aku merasa kagum.. Bukan semua pendapatnya aku sokong.. adakalanya aku bantah bila melibatkan politik..

Akrimimathwa- pelajar undang2 ni sporting giler.. tak terlampau skema dan boleh dibawa berbincang.. suka politik (macam aku)

Leokid - yang ni tak usah cakap la.. Segala postnya tidak melambangkan usianya.. kematangannya dalam menulis amat2 aku sanjungi.. Adakalanya bertindak sebagai pemecah kebuntuan..

Hafizadam- mamat medic ni kelakar.. tapi aku tengok dia tembak user, terpikir pulak aku "garang jugak mamat ni"..

Kak Asniza - ketua mod umum merupakan seorang yang hebat dari segi penulisan.. Postnya boleh dikatakan 'ada isi'.. Ramai yang kata kak Asniza seorang yang emo, tapi beruntunglah beliau sebab aku belum pernah tengok beliau emo.. Diharapkan janganlah bagi aku tengok emosi anda ye..

p/s: Kepada krew yang aku tak sebutkan, jangan pulak kecik ati kalau aku tak komen.. Ramai giler krew kalau semua aku nak komen..

3 comments:

Ya Habibi October 5, 2009 at 6:01 PM  

Assalamu'alaikum..

makNgah tak emo la..
cuma tegas je.

btw,
mujahideen_89 bukan mod la..

=)

Pencinta Keadilan October 6, 2009 at 9:24 AM  

Waaalaikumsalam..

Ade pendapat dari MOD sendiri yang menyatakan makngah PERNAH emo.. bukan sy yang cakap..

So, diharapkan janganlah bagi sy nampak emo makngah.. hehe

Owh, silap tulis.. terima kasih atas teguran.. dah diperbetulkan..

AsNiza October 19, 2009 at 7:52 AM  

Salam,

Entri ni dh lama, tp sedihnya sebab ambe baru perasan..^_^

Btw, namaku tersenarai, haha~ adei.. apa pun, jgn di dengar ckp2 org, kadang2 penilaian org berbeza tak sama, persepektif setiap dari kita tak semestinya sama, rite?

Apapun, syukurlah klu tk penah nampak, tho sebenarnya i admit, ada masanya.. ambe mmg emo~ speselly 'time2' tertentu, ayat pasrah "biasalah perempuah" ahah~

Semoga rasa sayang dan cinta terhadap iLuvislam itu sentiasa mekar dan tak layu..

Amin ya rabbal alamin..

Followers

Ruang Komen